مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-04سياسي

مسائل سیاسی و کلام امام خمینی(ره) باید تبیین بشود


مسائل سیاسی و کلام امام خمینی(ره) باید تبیین بشود و اگر تبیین نشود دشمن آن را تحریف می کند و این باید برای مردم روشن شود.

- حجت الاسلام موسی سالمی امام جمعه خاورشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام راحل عالمی ناطق بود و به علم خود عمل می کرد و یکی از دلایل دشمنی با حضرت امام(ره) تبیین کردن ایشان بود زیرا از آگاهی امام خمینی(ره) می ترسیدند.

وی با تاکید بر اینکه باید در مسیر امام(ره) حرکت کنیم، گفت: مسائل سیاسی و کلام امام خمینی(ره) باید تبیین بشود و اگر تبیین نشود دشمن آن را تحریف می کند، و این باید برای مردم روشن شود.

امام جمعه خاورشهر افزود: یکی از افکار امام راحل شجاعت و نترس بودن به تمام معنا بود نه مقطعی و در یک زمان و حرف هایی که می فرمودند هیچوقت عوض نشد و تغییر نکرد چراکه بر روی اصول و مبنا بود.

حجت الاسلام سالمی با اشاره به اینکه امام(ره) فرمود؛ رابطه ایران و آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است، گفت: سرود زیبای سلام فرمانده، دشمنان را عصبانی کرده و به تکاپو افتاده اند و همانند 40 سال گذشته به دنبال ایجاد توطئه های جدید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل سیاسی و کلام امام خمینی(ره) باید تبیین بشود

مسائل سیاسی و کلام امام خمینی(ره) باید تبیین بشود