مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-04سياسي

نصری: اسراییل نباید خط قرمز آژانس باشد


رضا نصری حقوقدان بین المللی با تاکید بر اینکه اسراییل نباید «خط قرمز» آژانس باشد دلیل بلاک شدن خود در توییتر از سوی گروسی را طرح پرسش هایی در خصوص عملکرد آژانس درباره اسراییل و معذب شدن وی طی سفر به سرزمین های اشغالی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از مواجهه با دو سوال بنیادین از سوی رضا نصری حقوقدان بین المللی ایرانی در شبکه توییتر او را بلاک کرد.

در همین راستا نصری طی گفتگویی به خبرآنلاین در خصوص دلیل این اتفاق گفت: اسراییل سال هاست زرادخانه و سلاح های کشتارجمعی هسته ای خود را با استناد به یک دکترین واهی - به اسم دکترین ابهام استراتژیک - پنهان می کند.

در زمان حضور آقای گروسی - مدیرکل آژانس - در اسراییل، طی یک توییت نظر او را در مورد این دکترین پرسیدم و این سوال را هم مطرح کردم که آیا سایر اعضای آژانس نیز می توانند با استناد به آن از تفحص و بازرسی آژانس شانه خالی کنند؟ در همین راستا، پرسشی هم در رابطه با گزارش اخیر و ادعای ایشان مبنی بر عدم ارائه توضیحات معتبر فنی از جانب ایران مطرح کردم و پرسیدم آیا مواخذه ایران بخاطر این ادعا در شورای حکام - در حالی که اسراییل با مصونیت کامل سلاح های هسته ای خود را پشت این دکترین واهی پنهان می کند - نشان از بی طرفی آژانس دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصری: اسراییل نباید خط قرمز آژانس باشد

نصری: اسراییل نباید خط قرمز آژانس باشد