مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 19:372022-06-03سياسي

محدودیت مطلق ترافیکی در اطراف حرم امام(ره) از ساعت 24 امشب اعمال می شود


از ساعت 24 امشب 13 خرداد تا عصر شنبه 14 خرداد، در مسیر جنوب به شمال آزادراه قم –تهران از واوان تا حرم مطهر، محدودیت مطلق وجود دارد و فقط کاروان زائران می توانند به سمت پارکینگ های مشخص شده ادامه مسیر دهند.

- سرهنگ نوراله خادم رییس پلیس راه پایتخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: در مجموعه پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که تحت مدیریت و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و عضو کارگروه ترافیکی زیرمجموعه قرارگاه شهید فهمیده است برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با تمهیدات ترافیکی آماده میزبانی شایسته از زائران حرم مطهر هستیم.

وی با بیان اینکه مهمترین محدودیت ترافیکی از ساعت 24 امشب سیزدهم خرداد اعمال می شود، گفت: در محور جنوب به شمال اتوبان قم-تهران از محدوده واوان و دهستان تورقوزآباد تا محل حرم مطهر امام خمینی(ره) در آزادراه خلیج فارس محدودیت مطلق ایجاد می شود و بار ترافیکی به جاده قدیم قم-تهران در پل قاسم آباد هدایت خواهد شد.

رییس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه بقیه مسیرها در آزادراه تهران-قم باز است، ادامه داد: محدودیت مطلق در آزادراه خلیج فارس تا پایان مراسم ادامه دارد و پس از آنکه مطمئن شدیم پارکینگ ها خالی شده و حسب ابلاغ قرارگاه شهید فهمیده، حدود ساعت 17 عصر روز شنبه چهاردهم خرداد محدودیت پایان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت مطلق ترافیکی در اطراف حرم امام(ره) از ساعت 24 امشب اعمال می شود

محدودیت مطلق ترافیکی در اطراف حرم امام(ره) از ساعت 24 امشب اعمال می شود