مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-03سياسي

زندگی مسؤولان قبل و بعد از مسؤولیت نباید هیچ تفاوتی داشته باشد


زندگی نمایندگان مجلس قبل از نمایندگی و بعد از نمایندگی شان نباید هیچ تفاوتی داشته باشد، نه تنها نمایندگان مجلس بلکه همه مسؤولان کشور مخاطب فرمایشات رهبری مبنی بر ساده زیستی و دوری از اشرافی گری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام سید سعید حسینی، امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان با اشاره به آیات 17 و 18 سوره مبارکه بلد گفت: یکی از صفات اهل ایمان دعوت به صبر و استقامت و رحم کردن به دیگران است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه رحم کنید تا به شما رحم شود، افزود: هرگاه ذکری توسط مستاجران در منزل شما قرائت شود، رحمت خدا بر  تمام اهل آن محل نازل می شود و این موارد از جمله سنت های الهی است.

  حسینی با اشاره به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در توقیف نفت کش یونانی از سوی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد:پس از توقیف  نفت کش یونانی آمریکا سیلی محکمی را از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد و این گوشمالی آمریکا نشانه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس و تأکید ایشان بر ساده زیستی و دوری از اشرافی گری نمایندگان مجلس، تاکید کرد: زندگی نمایندگان مجلس قبل از نمایندگی و بعد از نمایندگی شان نباید هیچ تفاوتی داشته باشد، نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی مسؤولان قبل و بعد از مسؤولیت نباید هیچ تفاوتی داشته باشد

زندگی مسؤولان قبل و بعد از مسؤولیت نباید هیچ تفاوتی داشته باشد