مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 17:472022-06-03سياسي

خطیب جمعه بیرجند: شخصیت کم نظیر امام خمینی(ره) ذخیره عالم شیعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند، امروز 13 خرداد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: کسانی که اهل ایمان و آخرت هستند برای جهان ابدی سرمایه گذاری می کنند.

وی گفت: شخصیت کم نظیر امام راحل ذخیره عالم شیعه است؛ مقام معظم رهبری با همان صلابت راه امام راحل را تاکنون پیموده اند و ایشان در خصوص امام راحل می فرمایند شخصیتی آن چنان بزرگ بود که در میان بزرگان و رهبران جهان و تاریخ، به جز انبیا و اولیای معصومین(علیهم السلام)، به دشواری می توان کسی را با این ابعاد و این خصوصیات تصور کرد.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: شخصیت یگانه امام راحل دست نیافتنی و جایگاه ایشان دور از تصور است در حالی که دشمنان با تمام وجود برای نابودی دین تلاش می کردند امام راحل بود که اسلام ناب محمدی را زنده کردند و سبب ورود حقیقت اسلام به متن جامعه و حکومت شدند.

نوفرستی ادامه داد: امام راحل آنگونه اسلام ناب را باصلابت منتشر کرد که رییس جمهور شوروی گفت که ایشان انگار از ما انتظار دارند به قم بیاییم و درس دین بیاموزیم.

وی با اشاره به اینکه احیای فرهنگ اسلام توسط امام راحل به ما نشان داد که باید به خدواند تکیه کنیم، افزود: امام راحل به ما آموختند که اگر به خداوند تکیه کنیم پیروز خواهیم بود و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه بیرجند: شخصیت کم نظیر امام خمینی(ره) ذخیره عالم شیعه است

خطیب جمعه بیرجند: شخصیت کم نظیر امام خمینی(ره) ذخیره عالم شیعه است