مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 16:122022-06-03بين الملل

پامپئو برای توضیح درباره توطئه ترور بنیان گذار «ویکی لیکس» احضار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه روسی راشا تودی به نقل از شبکه ای بی سی گزارش داد، قاضی دادگاه ملی سانتیاگو پدراز اسپانیا با احضار مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا و مدیر پیشین سیا به عنوان شاهد موافقت کرده تا توضیح دهد که آیا آژانس اطلاعاتی .

- پامپئو برای توضیح درباره توطئه ترور بنیان گذار ویکی لیکس احضار شد دادگاهی در اسپانیا وزیر خارجه سابق آمریکا و مدیر پیشین سیا را احضار کرده تا شهادت دهد که آیا دولت آمریکا قصد ربودن یا حتی ترور جولیان آسانژ را داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه روسی راشا تودی به نقل از شبکه ای بی سی گزارش داد، قاضی دادگاه ملی سانتیاگو پدراز اسپانیا با احضار مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا و مدیر پیشین سیا به عنوان شاهد موافقت کرده تا توضیح دهد که آیا آژانس اطلاعاتی و دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ، طرحی را در سال 2017 برای ربودن و حتی ترور جولیان آسانژ بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس آماده کرده بود.

به گفته منابع این رسانه استرالیایی، پامپئو در ژوئن امسال (ماه میلادی جاری) به عنوان شاهد احضار شده، اگرچه ممکن است از طریق ویدیویی شهادت دهد.

دادگاه این تصمیم را پس از حمایت کارلوس باوتیستا دادستان از درخواست آیتور مارتینز وکیل آسانژ اتخاذ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو برای توضیح درباره توطئه ترور بنیان گذار «ویکی لیکس» احضار شد

پامپئو برای توضیح درباره توطئه ترور بنیان گذار «ویکی لیکس» احضار شد