مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-02سياسي

رایزنی های مستمر تهران و ایروان نشانه عمق روابط دوستانه دو طرف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شامگاه چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی واهاگن خاچاطوریان رییس جمهور ارمنستان رایزنی های مستمر را نشانه اهمیت و عمق روابط دوستانه دو کشور توصیف کرد و گفت: - رییس جمهور در پاسخ به تماس تلفنی رییس جمهور ارمنستان، رایزنی های مستمر میان تهران و ایروان را نشانه اهمیت و عمق روابط دوستانه دو طرف توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شامگاه چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی واهاگن خاچاطوریان رییس جمهور ارمنستان رایزنی های مستمر را نشانه اهمیت و عمق روابط دوستانه دو کشور توصیف کرد و گفت: ایران، ارمنستان را کشور دوست و نزدیک به خود می داند و برای همسایگی با ارمنستان اهمیت قائل است.

رییس جمهور سیاست اصولی ایران را حمایت از تمامیت ارضی و حق حاکمیت همه کشور ها برشمرد و افزود: حفظ ژئوپلتیک منطقه ازجمله مرز های بین المللی، احترام به حاکمیت ملی کشور ها و تقویت زیرساخت های ارتباطاتی بین منطقه ای مورد تاکید و توجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان سیاست های اصولی است.

رییسی با ابراز حمایت کشورمان از گسترش همکاری های دو و چندجانبه در حوزه های انرژی و حمل و نقل، خاطرنشان کرد: این همکاری ها موجب تقویت صلح و ثبات و رونق اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های مستمر تهران و ایروان نشانه عمق روابط دوستانه دو طرف است

رایزنی های مستمر تهران و ایروان نشانه عمق روابط دوستانه دو طرف است