مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-31سياسي

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب «قاین» ظرف 18 ماه آینده


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در قاین با مشارکت شرکت فولاد قاینات تصفیه خانه فاضلاب این شهر در کمتر از 18 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ظهر امروز در بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند، با اشاره به اجرای همزمان پروژه فاضلاب در سه شهر فردوس، قاین و سربیشه، اظهار داشت: در قاین با مشارکت شرکت فولاد قاینات تصفیه خانه فاضلاب این شهر در کمتر از 18 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت تصفیه خانه فاضلاب سربیشه در مرحله مناقصه است، بیان داشت: در شهر فردوس نیز اجرای 21 کیلومتر خطوط جمع آوری فاضلاب در دستور کار است و در مجموع 145 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های فاضلاب شهرهای سربیشه، بیرجند و فردوس مصوب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی مطرح کرد: از این مقدار 60 میلیارد تومان برای طرح فاضلاب سربیشه، 60 میلیارد تومان برای طرح فاضلاب فردوس و 25 میلیارد تومان برای اجرای طرح فاضلاب شهر بیرجند اختصاص یافته است.

امامی گفت: از مجموع 145 میلیارد تومان اعتبارات مصوب طرح های فاضلاب استان تاکنون 36 میلیارد و 700 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب «قاین» ظرف 18 ماه آینده

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب «قاین» ظرف 18 ماه آینده