مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-31سياسي

اجمالی/ محرومیت زدایی را عین پاسداری از انقلاب اسلامی می دانیم


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه محرومیت زدایی را عین پاسداری از انقلاب اسلامی می دانیم، گفت: هرجا مشکلی برای زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در آیین افتتاح خط انتقال آب کشاورزی روستای زرین گل علی آبادکتول اظهار کرد: یکی از ماموریت های اصلی سپاه پاسداران ، حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که این ماموریت سنگین ترین ماموریت ماست.

وی تصریح کرد: با همین تعریف است که شهید سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت است و رزمندگان نیروی قدس سپاه رزمندگان بدون مرز نامیده می شوند چراکه انقلاب اسلامی امروزه حد و مرزی برای خود قائل نیست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از دستاورد های انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خدمت رسانی ما به این نظام الهی بر اساس ماموریت ماست و هرجا مشکلی در زندگی و معیشت مردم حادث شود ما وارد میدان می شویم.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی عین پاسداری از انقلاب اسلامی است البته من قبول ندارم که بگوییم روستایی مثل زرین گل محروم است عبارت درست تر کم برخوردار بودن و داشتن برخی مشکلات است که ما موظف هستیم همان را نیز رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ محرومیت زدایی را عین پاسداری از انقلاب اسلامی می دانیم

اجمالی/ محرومیت زدایی را عین پاسداری از انقلاب اسلامی می دانیم