مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-31بين الملل

واکنش اولیانوف به تحریم نفتی روسیه: مشتریان دیگری پیدا می کنیم


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در واکنش به بسته ششم تحریم های ضد روسی اتحادیه اروپا که شامل تحریم نفتی است، گفت روسیه برای نفت خود مشتریان دیگری پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به بسته ششم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه که شامل تحریم بخشی از نفت این کشور می شود، گفت: روسیه واردکنندگان دیگری برای نفت خود پیدا خواهد کرد.

اولیانوف امروز (سه شنبه) در توییتی در پاسخ به توییت اورسولا فون درلاین رییس کمیسیون اروپا که تحریم نفتی روسیه را اعلام کرده بود، نوشت: همانطور که دیروز به درستی گفت، روسیه واردکنندگان دیگری پیدا خواهد کرد.

قابل توجه است که او اکنون اظهارات دیروز خود را نقض می کند.

تغییر بسیار سریع ذهنیت نشان می دهد که اتحادیه اروپا وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس ، پیش از این، سران اتحادیه اروپا در جریان نشست بروکسل درباره بسته ششم تحریم ها علیه روسیه مذاکره کردند که شامل قطع ارتباط اسبربانک بزرگترین بانک روسیه از شبکه سوییفت، تحریم بخشی از واردات نفت روسیه، ممنوعیت سه رسانه دولتی دیگر این کشور و گسترش فهرست سیاه افرادی است که اتحادیه اروپا آن ها را مسئول نقض حاکمیت و تمامیت ارضی اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اولیانوف به تحریم نفتی روسیه: مشتریان دیگری پیدا می کنیم

واکنش اولیانوف به تحریم نفتی روسیه: مشتریان دیگری پیدا می کنیم