مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-30سياسي

ماجرای ورود عشایر به آبادان چه بود؟!


محاکمه ی فوری و علنی تمام مسببین و مقصرین این فساد گسترده(بنا به گفته ی معاون اول) و جنایت(بنا به گفته ی وزیر کشور) مطالبه ی تمام ما مردم این دو شهر با هر عقیده و سلیقه است.

- فارس پلاس؛ شبکه های اجتماعی: فؤاد علی پور با نام کاربری القلیل در رشته توییتی نوشت: 1- اصرار دارم ماجرا را در اتمسفر زی عربی-طایفه ای ما فهم کنید، این را قبلاً در مورد تنش آبی سوسنگرد و پیش تر در تشییع حاج قاسم هم نوشتم.

بیرق طایفه نماد و شناسنامه ست و خروجش هم پروتکل و معنا دارد 2- عرب وقتی قیام می کند بیرق برمی دارد، هر طایفه بیرقی دارد که فقط در شرایط خاصی خارج می شود: - برای اعلام بیعت - برای استقبال از یک شخصیت - برای ثار یعنی خون خواهی و مطالبه ی قصاص 3- من موقعی که تجمع عشایر اتفاق افتاد هنوز به محل نرسیده بودم، فیلم ها و گزارش ها را دیدم اما از قرائن و شناختی که از جغرافیا و فرهنگ عربی مان دارم می توانم نظرم را بنویسم 4- شیخ طایفه اگر بنا به قیام علیه سیستم داشته باشد(آنطور که بعضی ذوق زده و البته به اشتباه مخابره کردند) منطقا پرچم و نشانه دار این کار را نمی کند.

برای شیخ کاری ندارد که فراخوانی بزند و مردهایش را به میدان بفرستد بی اینکه مسئولیتی داشته باشد 5- پس: بنظرم وقتی طایفه ای با بیرق و نشانه به میدان می آید یعنی اولا مطالبه ی جدی و شناسنامه دار برای تسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ورود عشایر به آبادان چه بود؟!

ماجرای ورود عشایر به آبادان چه بود؟!