مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-30سياسي

دومین دوره آزمون داتفا در بنیاد سعدی برگزار می شود


بنیاد سعدی، فردا سه شنبه 10 خرداد، دومین دوره آزمون داتفا (دانش تدریس زبان فارسی) را برای مدرسان زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در محل این بنیاد برگزار می کند.

- بنیاد سعدی، فردا سه شنبه 10 خرداد، دومین دوره آزمون داتفا (دانش تدریس زبان فارسی) را برای مدرسان زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در محل این بنیاد برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد سعدی، فردا سه شنبه 10 خرداد دومین دوره آزمون داتفا (دانش تدریس زبان فارسی) را برای مدرسان زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در محل بنیاد برگزار می کند.

امیر احمدی مدیر آموزش بنیاد سعدی با اعلام این خبر گفت: آزمون دانش تدریس زبان فارسی (داتفا)، دانش مدرس نسبت به مفاهیم مرتبط با زبان، استفاده از زبان و تدریس آن را ارزیابی می کند و تمام این آزمون ها در راستای اصول و رویکرد استاندارد مرجع زبان فارسی طراحی و اجرا می شوند.

عنوان اختصاری این آزمون در ارجاعات بین المللی، (DATFA) است.

وی افزود: محتوای حوزه اول آزمون داتفا زبان، پیشینه یادگیری و آموزش آن است و پذیرفته شدگان در این آزمون کارت بین المللی صلاحیت تدریس درجه 3 را دریافت خواهند کرد.

مدیر آموزش بنیاد سعدی با بیان اینکه بیش از 60 نفر برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کردند، گفت: پس از بررسی پرونده و سوابق آنها تنها 31 نفر واجد شرایط شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره آزمون داتفا در بنیاد سعدی برگزار می شود

دومین دوره آزمون داتفا در بنیاد سعدی برگزار می شود