مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-30بين الملل

آمریکا مانع اصلی برقراری امنیت و مبارزه با تروریست ها در غرب عراق


فرمانده عملیات بغداد نیروهای حشد شعبی عراق، حضور نظامی آمریکایی ها را اصلی ترین مانع در راستای ایجاد امنیت در مناطق غرب عراق و مرزهای مشترک با سوریه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المعلومه، عباس الزیدی فرمانده عملیات بغداد نیروهای حشد شعبی عراق امروز (دوشنبه) تاکید کرد: حضور نظامی آمریکا، یکی از موانع اصلی برای سیطره کامل نیروهای امنیتی عراق بر مساحت گسترده ای از غرب این کشور است.

وی افزود: آمریکایی‎ ها مناطق استقرار نیروهای امنیتی عراق را شناسایی کرده و با استفاده از بالگردهای نظامی تروریست ها را جهت انجام عملیات مسلحانه به نقاط مختلف منتقل می کنند.

این مقام امنیتی تاکید کرد: تروریست ها در عملیات های اخیر تمرکز خود را بر غرب عراق تا مرزهای سوریه و پس از آن به سوی استان های صلاح الدین و دیالی، قرار داده اند و با توجه به گستردگی مناطقی که در آن حضور دارند، رصد، شناسایی و عملیات علیه آنها سخت و دشوار است.

الزیدی افزود: عناصر تروریستی داعش از روش جنگ های چریکی و تعقیب و گریز در عملیات های خود برای حمله به پایگاه های ارتش عراق استفاده می کنند و با توجه به اینکه در منطقه ای به وسعت چندین هزار کیلومتر حضور دارند، سیطره بر آنها دشوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانع اصلی برقراری امنیت و مبارزه با تروریست ها در غرب عراق

آمریکا مانع اصلی برقراری امنیت و مبارزه با تروریست ها در غرب عراق