مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-30ورزشي

شانزدهمین جشنواره «آسمان هشتم» در روستای کردر رضوی برگزار می شود


مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) میناب از برگزاری شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) در روستای کردر رضوی شهرستان میناب خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم زاکری مدیر کانون فرهنگی و هنری امام المنتظر (عج) میناب صبح امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم برای شانزدهمین سال پیاپی در حسینیه امام رضا(ع) روستای ولایتمدار کردر رضوی برگزار می شود.

 وی افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی، تحکیم مبانی اسلامی و مقابله با نقشه های شوم دشمنان، نشر و ترویج شعائر دینی و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب هر سال در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) با بیان اینکه  آیین افتتاحیه جشنواره 11 خرداد همزمان با ایام دهه کرامت برگزار می شود، اضافه کرد: آیین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره نیز 20 خرداد برگزار خواهد شد.

وی، تئاتر، شعر، کلیپ، نقاشی، پوستر، کتابخوانی، سفرنامه نویسی، سرود و اذان با موضوع امام رضا(ع) را از رشته های بخش فرهنگی هنری و فوتبال، تنیس روی میز، دومیدانی، والیبال،بازی بومی محلی را رشته های ورزشی این جشنواره ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره «آسمان هشتم» در روستای کردر رضوی برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره «آسمان هشتم» در روستای کردر رضوی برگزار می شود