مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-30اقتصادي

حذف جوجه ریزی مرغ در گلستان از شایعه تا واقعیت


از صبح امروز مطالبی به صورت گسترده در خصوص حذف جوجه ریزی مرغ در یکی از شرکت های بزرگ تولید مرغ گوشتی و تخم گذار استان منتشر و در حال دست به دست شدن است که خبرگزاری فارس به بررسی اتفاق پرداخته داست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از صبح امروز مطالبی به صورت گسترده در خصوص حذف گله های مرغ در یکی از شرکت های بزرگ تولید مرغ گوشتی و تخم گذار استان منتشر و در حال دست به دست شدن است که خبرگزاری فارس به بررسی اتفاق پرداخته داست.

مدیرعامل شرکت صنایع زنجیره ای مرغ تخم گذار کاسپین طلایی چیکا   در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی پیرامون حذف گله های مرغ گوشتی و تخم گذار این شرکت ضمن رد تمام شایعات مطرح شده اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های انجام شده هیچگونه کمبودی در حوزه مرغ و تخم مرغ وجود ندارد.

علی فرج اللهی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های شرکت در نظر داریم یک فارم از مجموعه مرغ های گوشتی و تخم گذار قهوه ای را با توجه به نیاز و درخواست بازار با مرغ های سفید جابه جا کنیم و گله های این فارم برای کشتار و انجماد برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع زنجیره ای مرغ تخم گذار کاسپین طلایی چیکا خاطرنشان کرد: دلیل اینکه این تاریخ را برای عملیات جابه جایی انتخاب کردیم این است که در حال حاضر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف جوجه ریزی مرغ در گلستان از شایعه تا واقعیت

حذف جوجه ریزی مرغ در گلستان از شایعه تا واقعیت