مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-30پزشكي

کیفیت پایین آب «شُنبه» دشتی؛ آبی که به درد شستشو هم نمی خورد!+فیلم


کیفیت پایین آب شهر شنبه شهرستان دشتی به گونه ای است که باعث شده تمام دستگاه های آب شیرین کن و شیرآلات روشویی های منازل شهروندان زود خراب شوند و خیلی زود در اثر عدم کیفیت آب مصرفی شهر و دارا بودن رسوب زیاد فرسوده شده و غیرقابل استفاده می شوند.

- وی در اشاره به مشکلات بهداشتی آب شهر گفت: مرکز بهداشت می گوید از آب شهر نمونه برداری کردیم و هیچ مشکلی ندارد ولی کیفیت آب به گونه ای است که اگر شهروندی به جای دیگر نقل مکان کند و پس از مدتی برگردد کاملا مشخص است چون حتی روی پوست بدن نیز تاثیر می گذارد و هنگام استفاده برای استحمام و شست و شوی صورت تاثیر آن کاملا واضح است.

  غلامی دیگر مشکل آب شهر شنبه را مساله گرم بودن و دمای بالای آب عنوان کرد و بیان داشت: سیستم لوله کشی اینجا به گونه ای است که چرخشی نیست و در فصل تابستان خیلی عجیب داغ می شود و الان حدود یک ماهی است که همه شهروندان با این مشکل روبرو هستند.

در بعضی محلات تا اندازه ای داغ می شود که اصلا نمی توانند با آن استحمام کنند و باید حدود بیست دقیقه تا نیم ساعت شیر آب را باز بگذارند تا آب به اندازه ای که قابل استفاده بشود و یا اکثرا شب برای استحمام از آب شهر استفاده می کنند و این یک مشکل اساسی برای شهروندان در فصل تابستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین آب «شُنبه» دشتی؛ آبی که به درد شستشو هم نمی خورد!+فیلم

کیفیت پایین آب «شُنبه» دشتی؛ آبی که به درد شستشو هم نمی خورد!+فیلم