مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-30سياسي

برگزاری 87 برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه های این سازمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان «امام دل ها» را تشریح کرد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه های این سازمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان امام دل ها را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های امام دل ها به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: 87 عنوان برنامه با 191 اجرا با رویکرد افزایش آگاهی مردم درباره جایگاه رهبری و ولایت فقیه، معرفی سبک زندگی و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و ترویج و نشر اندیشه های امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه زندگی به سبک روح الله ویژه نوجوانان عنوان کرد: در این مسابقه محصول اینفوگرافیک زندگی به سبک روح الله تا 11 خردادماه تولید و در بین مدارس مناطق 22 گانه شهر تهران و همچنین از طریق فضای مجازی توزیع می شود و علاقه مندان بر اساس QR codeای که روی محصول وجود دارد، می توانند به صورت مجازی در مسابقه شرکت کنند و جوایز برگزیدگان در مراسم اختتامیه برنامه در روز شنبه 21 خرداد ماه در فرهنگ سرای ولا اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 87 برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

برگزاری 87 برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)