مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-29سياسي

جلوی استفاده از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودروسازی گرفته شود


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: رییس استاندارد کشور باید از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودرو سازی جلوگیری کند تا شاهد کاهش تلفات جاده ای در کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی هشتگرد برگزار شد، با اشاره به اینکه باید نگاه ملی به مجلس داشته باشیم، اظهار کرد: هر یک از نمایندگان مجلس نماینده کل کشور و ملت شریف ایران محسوب می شوند، چراکه بعد از قرائت سوگند نامه وظیفه اصلی هر یک از نمایندگان دفاع از ارزش ها و گفتمان انقلابی است.

وی با بیان اینکه ما مدیون بهترین مردم هستیم، تصریح کرد: مردم همواره سختی ها را برای دفاع از اسلام به جان خود خریدند براین اساس باید با عزم راسخ و همت و روحیه مضاعف در راستای کارآمد سازی نظام دینی حرکت کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: ما در کشور هیچ زمان و لحظه ای به بن بست نرسیدیم، مشکلات وجود دارند اما باید تهدیدها را تبدیل به فرصت ها کرد.

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت های ما جوانان در سطح کشور هستند، چرا که توانمندی بسیاری دارند و باید به معنای واقعی جوانان را باور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی استفاده از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودروسازی گرفته شود

جلوی استفاده از قطعات غیراستاندارد در صنعت خودروسازی گرفته شود