مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-29اجتماعي

هنوز ثبت نام کلاس اولی ها در همدان آغاز نشده است


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه هنوز ثبت نام کلاس اولی ها در همدان آغاز نشده است گفت: فعلا منتظر دستورالعمل سراسری هستیم.

- معصومه خدابنده لو در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هنوز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان آغاز نشده است اظهار کرد: منتظر دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش هستیم تا کارها طبق روال پیش رود.

وی با اشاره به اینکه فعلا نمی توان زمان ثبت نام و آماری از تعداد کلاس اولی ها ارائه داد گفت: امسال در مورد زمان و شیوه ثبت نام و متولدینی که باید پایه اول باشند ابهام وجود دارد و منتظر دستورالعمل ابلاغی هستیم تا به اطلاع مردم به ویژه والدین برسانیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با تاکید به اینکه در هیچ استانی ثبت نام کلاس اولی ها آغاز نشده است عنوان کرد: شاید استانی ستاد ثبت نام به روال سال های گذشته تشکیل دهد که البته تخلف است اما تا دستورالعملی از سوی وزارت ابلاغ نشود، نمی توان ثبت نام انجام داد.

وی به ثبت نام 33 هزار دانش آموز  پایه اول در مهر 1400 اشاره کرد و افزود: تا 12 خردادماه امسال آزمون های دانش آموزان پایه ابتدایی ادامه دارد و بعد از آن مشخص می شود چه تعداد بار دیگر کلاس اولی و به جمع کلاس اولی های مهر 1401 اضافه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز ثبت نام کلاس اولی ها در همدان آغاز نشده است

هنوز ثبت نام کلاس اولی ها در همدان آغاز نشده است