مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:172022-05-28بين الملل

جزییات برگزاری مراسم توهین آمیز صهیونیست ها اعلام شد


روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که راهپیمایی پرچم شهرک نشینان در قدس اشغالی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در حالی که هشدارهای متعددی درباره برگزاری راهپیمایی صهیونیست های تندرو داده شده است، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت جزییاتی از برگزاری این مراسم را اعلام کرده است.

این رسانه عبری زبان در تل آویو درباره برگزاری مراسم روز پرچم اعلام کرد که راهپیمایی پرچم شهرک نشینان در قدس اشغالی از رأس ساعت 16 عصر (به وقت فلسطین) آغاز خواهد شد.

تا کنون هشدارهای زیادی از سوی گروه های فلسطینی درباره برگزاری راهپیمایی روز پرچم داده شده و بسیاری خواستار لغو برگزاری این مراسم توهین آمیز شده اند.

حتی چند ساعت پیش از این نیز، مشیر المصری عضو ارشد حماس در سخنانی گفت: شکی در این نیست که راهیپمایی پرچم که دشمن صهیونیستی به دنبال برگزاری آن است، تخطی از تمامی خطوط قرمز است.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس در ادامه یادآور شد: دشمن صهیونیستی را از اجرای این طرح جهنمی برحذر داشته و اعلام می داریم که مقاومت کاملاً آماده و دست به سلاح است و تنها منتظر یک اشاره است.

المصری همچنین در سخنانش اظهار داشت: اگر پیام ما از طریق واسطه ها به دشمن نرسد و آن ها از تعرض به مسجد الاقصی دست نکشند و راهپیمایی پرچم را لغو نکنند، آن وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مراسم توهین آمیز صهیونیست ها اعلام شد

جزییات برگزاری مراسم توهین آمیز صهیونیست ها اعلام شد