مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-28دانش

فضاهای دانشگاه فرهنگیان بوشهر متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست


رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: فضاهای کالبدی، زیرساختی و خوابگاهی ما متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست و باید تلاش کنیم که امکانات رفاهی بهتری را برای آنها فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا درویشی ظهر شنبه در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در استانداری ضمن تقدیر از استاندار بوشهر برای برگزاری نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: از حمایت ها، اهتمام ویژه و همکاری استاندار بوشهر با مجموعه دانشگاه بسیار سپاسگزارم.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به مشکل کمبود هیأت علمی دانشگاه گفت: نرم استاد هیئت علمی به دانشجو در کشور 1 به 90 است که این مورد در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر 1 به 170 و متأسفانه بسیار پایین است.

درویشی با اشاره به کمبود خوابگاه در این دانشگاه بیان داشت: حدود 270 نفر کمبود خوابگاه در پردیس علامه طباطبایی و این وضعیت در پردیس دختران نیز بیش از 400 نفر است.

درویشی تصریح کرد: هم اکنون 904 دانشجو معلم در پردیس دختران و 774 دانشجو معلم پسر در پردیس پسران دانشگاه در 5 رشته در حال تحصیل و بیشتر دانشجویان در رشته آموزش ابتدایی هستند.

وی دانشگاه فرهنگیان را قلب آموزش و تربیت دانشجو معلمان دانست و اضافه کرد: مسیر پیشرفت و تعالی هر جامعه را قطعاً آموزش و پرورش آن هموار می کند و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای دانشگاه فرهنگیان بوشهر متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست

فضاهای دانشگاه فرهنگیان بوشهر متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست