مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-28اجتماعي

دریافت وجه برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس کرمانشاه ممنوع است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده، گفت: دریافت وجه برای ثبت نام در مدارس کرمانشاه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان محمدی پیش از ظهر شنبه در نشست ثبت نام دانش آموزان کرمانشاهی برای سال تحصیلی آینده که با حضور معاونان و رؤسای نواحی آموزان و پرورش شهر کرمانشاه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: پیش ثبت نام نوآموزان کرمانشاهی شامل دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی از ابتدای خرداد ماه در استان کرمانشاه آغاز شده و تا مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش، مدیران و عوامل ثبت نام دانش آموزان با توجه به اینکه آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی است که وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده دارد باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا کرامت خانواده ها و دانش آموزان در فرایند ثبت نام حفظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برای سنجش سلامت نوآموزان در استان کرمانشاه 37 پایگاه سنجش شامل 23 پایگاه ثابت و 14 پایگاه سیار در نظر گرفته شده که از تاریخ 22 خرداد فرایند نوبت دهی آغاز و از تاریخ چهارم تیر ماه فعالیت این مراکز آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت وجه برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس کرمانشاه ممنوع است

دریافت وجه برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس کرمانشاه ممنوع است