مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-27سياسي

رییس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه ای به شهرقدس داشته باشند


خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به بازدید وزیر اقتصاد به شهرقدس گفت: از این سفرها انتظار داریم با توجه به تراکم بالای جمعیتی، بافت فرسوده و محرومیت ها نگاه ویژه به شهرقدس داشته تا مشکلات سریع تر رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و بهره مندی از سیره حضرت، اظهار کرد: گران شدن کالاها پیامدهای منفی داشته و بر اخلاق اجتماعی و تاب آوری مردم اثرگذار است و مسوولین باید مدیریت بیشتر بر بازار داشته و از مبدا تولید بر قیمت ها نظارت داشته باشند.

  وی گفت: بعضی از بازاریان با گران شدن کالاها صدها برابر قیمت از کالاهای احتکار کرده سود بردند و این زیبنده جامعه اسلامی نیست و احتکار کننده مورد لعن پروردگار و صالحین است.

   خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن گرامیداشت جانباختگان ساختمان متروپل و تسلیت به مردم خوزستان افزود: نظارت بر ساختمان ها ناکافی است و طبق فرمایش رهبری باید با همه عوامل این حادثه برخورد جدی شود.

  وی بیان داشت: نمایندگان مجلس به فرمایشات رهبری توجه کنند تا این مجلس انقلابی بماند و مطالبات مردم را در کنار خدماتی که ارائه می دهند رسیدگی کرده و انتظار داریم بعد نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه ای به شهرقدس داشته باشند

رییس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه ای به شهرقدس داشته باشند