مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-27ورزشي

همایش دوچرخه سواری بیماران «ام اس» در البرز


همایش دوچرخه سواری پروانه های نارنجی با مشارکت هیئت دوچرخه سواری البرز و انجمن ام اس البرز امروز جمعه از ساعت 9 و 30 دقیقه در پارک تنیس کرج برگزار شد.

- برومند نظری، رییس هیأت دوچرخه سواری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص همایش دوچرخه سواری پروانه های نارنجی، گفت: ایده این همایش توسط گروهی از بانوان استان عنوان شد و با پیگیری ها، گذراندن مراحل قانونی و نامه نگاری و هماهنگی با اداره کل ورزش جوانان استان البرز همچنین عوامل انتظامی ومسإولین پارک ها و فضای سبز شهرداری منطقه به سرانجام رسید.

وی بابیان اینکه حامی مالی نیز در این همایش کنار ما هستن تا هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شود، ادامه داد: شعار و هدف این همایش امید به ادامه زندگی سالم توسط این افراد است؛ این همایش قصد دارد بگوید بیماری پایان کار نیست بلکه شروعی دوباره هست.

رییس هیأت دوچرخه سواری استان البرز، با توجه به شرایط اقتصادی موجود نقشه راه ما در خصوص قهرمانان حرفه ای این رشته در استان و پیشرفت روزافزون آن ها، میزبانی رویدادهایی مهم این ورزش در رده های مختلف عنوان کرد.

وی افزود: همانطور که در نیمه دوم سال گذشته میزبان قهرمانی کشور در رشته کورسی بودیم و امسال نیز کمتر از یک ماه آینده میزبان مسابقات مرحله اول لیگ کوهستان کشور خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دوچرخه سواری بیماران «ام اس» در البرز

همایش دوچرخه سواری بیماران «ام اس» در البرز