مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-27سياسي

تلاش غرب برای توسعه حضور نظامی در منطقه خطرناک است


دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، تلاش برنامه ریزی شده غرب برای توسعه حضور نظامی در منطقه را بسیار خطرناک و نگران کننده دانست.

- به گزار خبرگزاری مهر ، یکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه که برای شرکت در چهارمین نشست گفتگوی امنیت منطقه ای به تاجیکستان سفر در دیدار با دریابان علی شمخانی، همتای ایرانی خود، با تبیین جامع ریشه های شکل گیری بحران اوکراین و مداخله گسترده غرب برای تبدیل کردن این کشور به کانون ناامنی و بی ثباتی اظهار داشت: عملیات ویژه روسیه در اوکراین صرفاً بهانه ای برای اعمال تحریم های گسترده علیه کشور ماست و چون غرب عزم خود را برای ضربه زدن به روسیه جزم کرده، حتی اگر بحران اوکراین نیز شکل نمی گرفت این تحریم ها اعمال می شد.

وی روشن شدن حقایق بسیار تلخ مربوط به ایجاد آزمایشگاه های شیمیایی و بیولوژیکی از سوی آمریکا در اوکراین را یکی از ثمرات عملیات ویژه روسیه در این کشور عنوان کرد و گفت: برای اثبات فعالیت های غیر قانونی آمریکا در اوکراین اسناد دقیق و غیر قابل انکاری در اختیار داریم که بزودی منتشر خواهیم کرد.

در شرایط فشار بی سابقه غرب بر ایران و روسیه پاتروشف گفت: غرب در تلاش است که با استفاده از ابزار تحریم، اراده خود را به کشورهای دیگر تحمیل کند اما ما باید با فعال سازی سازوکارهای جدید بویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش غرب برای توسعه حضور نظامی در منطقه خطرناک است

تلاش غرب برای توسعه حضور نظامی در منطقه خطرناک است