مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-27سياسي

ارایه دستاوردهای بسیج با برپایی نمایشگاه های اسوه


جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه های اسوه در زنجان گفت: در نمایشگاه ها اسوه گزیده ای از فعالیت های بسبج در عرصه های مختلف فرهنگی، - محمدعلی نجفی راد، جانشین فرمانده  سپاه ناحیه زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برپایی نمایشگاه های اسوه در زنجان، اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در راستایی عمل به منویات رهبری اقدام به برپایی نمایشگاه های اسوه کرده است که اهم فعالیت های بسیجیان در سال 1400 به صورت نموداری و تصویری و با تشریح فعالیت ها توسط فرماندهان انجام می پذیرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف عنوان کرد: در نمایشگاه ها گزیده ای از فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، کمک رسانی، جهاد تبیین، فضای مجازی و.

به نمایش عموم مردم گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه 13 حوزه برادران و 10 حوزه خواهران با همراهی پایگاه برادر محلات و پایگاه خواهر محلات حضور دارند، گفت: هدف کلی نمایشگاه نشان دادن عملکرد و دستاوردهای پایگاه مقاومت بسیج و عینیت بخشیدن به اینکه بسیج پاره تن مردم است.

نجفی راد در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه های اسوه در زنجان از سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برپا و تا پنجم خرداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه دستاوردهای بسیج با برپایی نمایشگاه های اسوه

ارایه دستاوردهای بسیج با برپایی نمایشگاه های اسوه