مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 21:172022-05-25اقتصادي

اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا کلید خورد


دو خودروساز بزرگ کشور، در جهت تحقق شعار سال و سیاست های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت های موجود و با هدف تقویت شاخص های بهره وری و مقیاس تولید و در مسیر همکاری های استراتژیک خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای این تفاهم نامه در شرکت بن رو سایپا واقع در شهرستان ساوه گفت: اتحاد استراتژیک با هدف به اشتراک گذاری ظرفیت ها و امکانات سخت و نرم افزاری دو خودروساز است.

مهدی خطیبی بهره مندی مشترک از سایت های تولیدی خارج از کشور را یکی از محورهای اتحاد استراتژیک برشمرد و گفت: قرار است این همکاری در سایت های تولیدی در سوریه، ارمنستان و آذربایجان رقم بخورد که نتیجه آن صرفه جویی و بهره وری بیشتر خواهد بود.

وی افزود: برای دستیابی هر چه بهتر و سریع تر به اهداف این اتحاد، کمیته های کارشناسی و اجرایی تشکیل شده تا به نقاط مشترک برای تحقق اهداف برسیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اتحاد استراتژیک دو خودروساز را عاملی برای بهبود شرایط صنعت خودرو دانست و گفت: با اصلاح برخی مفاهیمی که در سال های اخیر به اشتباه در صنعت خودروی کشور ترویج یافته و تبدیل به باور شده، مسیر صحیحی را برای توسعه صنعت خودرو انتخاب کرده و به سمت آن گام برخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا کلید خورد

اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا کلید خورد