مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-25سياسي

دلایل سید جواد هاشمی برای حضور در محل حادثه متروپل


ما زمان بسیار کوتاهی در آنجا ماندیم که خودمان مُخل کار امدادگران نباشیم، اما یک ویدیو از خبرنگاری دیدم که اطلاعات خلاف واقع می داد.

- سیدجواد هاشمی که ساعتی پس از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان در محل حضور داشت با بیان اینکه تلاش کرده در مقابل اطلاعات نادرستی که از سوی یک خبرنگار منتشر می شد واقعیت متروپل را کوتاه نشان دهد، گفت: این شأن مردم آبادان و خرمشهر نیست که پس از این سال ها هنوز یک سیستم درست شهری نداشته باشند.

این بازیگر معروف فیلم های جنگی و دفاع مقدسی در شب های گذشته برای یک برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر به همراه علیرام نورایی به این شهر سفر کرده بود ولی پس از انتشار خبر فروریختن ساختمان متروپل آبادان که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شده، به آبادان رفت و از محل حادثه تصویر و فیلم هایی را در فضای مجازی منتشر کرد، در حالی که در این مواقع بر کمک به کنترل بحران توسط نیروهای متخصص تاکید می شود.

او در گفت وگویی با ایسنا درباره چگونگی حضورش در محل حادثه متروپل بیان کرد: قرار بود دوشنبه شب، یعنی دوم خرداد یک برنامه دیگر هم در خرمشهر داشته باشیم که برنامه بخاطر فرو ریختن ساختمان کنسل شد به همین دلیل من و علیرام (نورایی) به آبادان رفتیم تا ببینیم آیا کمکی از دستمان بر می آید یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل سید جواد هاشمی برای حضور در محل حادثه متروپل

دلایل سید جواد هاشمی برای حضور در محل حادثه متروپل