مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-25دانش

افزایش حساسیت کیت های تشخیص مواد دارویی با کمک نانوذرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری شرکت واساتچ فتونیکس و نیکالیت، قرار است بستر های جدید نانویی برای آزمون رامان توسعه یابد و با این کار کیت های تشخیص موادی نظیر کافیین، - با همکاری شرکت واساتچ فتونیکس و نیکالیت، قرار است بستر های جدید نانویی برای آزمون رامان توسعه یابد و با این کار کیت های تشخیص موادی نظیر کافیین، ایبوپروفن، و فنتانیل با حساسیت بالا تولید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری شرکت واساتچ فتونیکس و نیکالیت، قرار است بستر های جدید نانویی برای آزمون رامان توسعه یابد و با این کار کیت های تشخیص موادی نظیر کافیین، ایبوپروفن، و فنتانیل با حساسیت بالا تولید شود.

طیف سنجی رامان تقویت شده سطحی (SERS) یک حوزه در حال رشد سریع با پتانسیل بالا برای توسعه فناوری حسگر نقطه ای است.

با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت واساتچ فتونیکس (Wasatch Photonics) وارد یک مشارکت راهبردی برای ارزیابی یک بستر نانوذره شده است، بستری که توسط Nikalyte توسعه یافته است.

نتایج به دست آمده تا کنون امیدوارکننده بوده است، به ویژه برای تشخیص آنالیت های کمیاب مانند کافیین، ایبوپروفن، و فنتانیل (با حساسیت کمتر از قسمت در میلیون) که نشان دهنده پتانسیل تجاری هیجان انگیز برای استفاده در امنیت داخلی، پزشکی قانونی، ایمنی مواد غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حساسیت کیت های تشخیص مواد دارویی با کمک نانوذرات

افزایش حساسیت کیت های تشخیص مواد دارویی با کمک نانوذرات