مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 01:422022-05-24بين الملل

تمجید لس آنجلس تایمز از محسن چاوشی و هوادارانش: آن ها ناجی انسان ها هستند


روزنامه آمریکایی درباره محسن چاوشی نوشت: او 4.

3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که به درخواست های منظم او برای کمک به هموطنان ایرانی در شرایط وخیم پاسخ مثبت می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسینما نوین، محسن چاوشی، خواننده مشهور موسیقی پاپ، یه دلیل اقدامات انسان دوستانه اش تیتر روزنامه پر تیراژ لس آنجلس تایمز شده است.

لس آنجلس تایمزِ آمریکا به تازگی در مقاله ای به نجات زندانیان ایرانی توسط محسن چاوشی پرداخته و از نگاه یک زندانی آزاده شده توسط این خواننده به بیان این موضوع پرداخته است که آن را در ادامه می خوانید: وحید محرمی؛ زندانی ای که در حین کار بر روی سیستم کامپیوتری زندان به طور تصادفی با حکم اعدام خود مواجه شده بود.

او که یک زندانی در شمال غربی ایران بود و به دلیل تخصص فنی اش، از سوی مقامات زندان برای کمک به کار کامپیوتری در این مرکز انتخاب شده بود.

به این ترتیب، در آگوست 2020، او با اسنادی مواجه شد که به این معنی بود که حداکثر دو روز دیگر تا پایان زندگی اش باقی مانده است.

این مرد 37 ساله که به خاطر نزاع در سال 2014 منجر به کشته شدن یک مرد شد، گفت: وقتی کاغذبازی های ویژه در سیستم را دیدم، متوجه شدم که تنها 48 ساعت با چوبه دار فاصله دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید لس آنجلس تایمز از محسن چاوشی و هوادارانش: آن ها ناجی انسان ها هستند

تمجید لس آنجلس تایمز از محسن چاوشی و هوادارانش: آن ها ناجی انسان ها هستند