مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 22:322022-05-24اجتماعي

فعالیت واحدهای شن و ماسه ارومیه ممنوع شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت: فعالیت واحدهای شن و ماسه و کوره های آجرپزی در این شهرستان براساس تصمیمات کارگروه شرایط اضطرار و آلودگی هوا ممنوع اعلام شد.

- ، مختار خانی با اشاره به تداوم آلودگی هوا در آذربایجان غربی اظهار کرد 60 واحد شن و ماسه، 48 واحد کوره آجرپزی، 35 واحد تولید آسفالت و ایزوگام در شهرستان ارومیه شامل این طرح هستند که در روز جاری برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با قدردانی از عملکرد رسانه های استان در زمینه اطلاع رسانی و توجه به مسائل زیست محیطی از عموم شهروندان ارومیه خواست تا عادی شدن وضعیت هوا از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه با بیان اینکه هرگونه لاستیک و زباله سوزی نیز ممنوع است، گفت: لازم است طبق مصوبات جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود در داخل شهر توسط شهرداری ها تعطیل شود.

خانی با بیان اینکه تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز بدلیل آلودگی هوا و وجود ریزگردها ممنوع است، اضافه کرد: مقرر شده تا علاوه بر تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی؛ ماسک استاندارد توسط شهرداری به منظور صیانت از سلامت نیروهای خدماتی و پاکبان ها بین آنان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت واحدهای شن و ماسه ارومیه ممنوع شد

فعالیت واحدهای شن و ماسه ارومیه ممنوع شد