مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-24دانش

انعکاس نقد و اعتراض مردم، در «برهه های ناتمام حساس کنونی»، نمایش تزلزل و ضعف نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر عباسی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل شریف در حضور رییس سازمان صدا و سیما گفت: باور کنید انعکاس نقد و اعتراض مردم، - انعکاس نقد و اعتراض مردم، در برهه های ناتمام حساس کنونی ، نمایش تزلزل و ضعف نیست دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل شریف در حضور رییس سازمان صدا و سیما گفت: باور کنید انعکاس نقد و اعتراض مردم، در برهه های ناتمام حساس کنونی ، نمایش تزلزل و ضعف نیست؛ که نمایش مردم سالاری انقلاب مردم و تحکیم آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر عباسی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل شریف در حضور رییس سازمان صدا و سیما گفت: باور کنید انعکاس نقد و اعتراض مردم، در برهه های ناتمام حساس کنونی ، نمایش تزلزل و ضعف نیست؛ که نمایش مردم سالاری انقلاب مردم و تحکیم آن است.

متن کامل این سخنرانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمضمن سلام و ادب و احترام خدمت حاضرین محترم، حضور جناب آقای جبلی، ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در دانشگاه شریف خیر مقدم عرض میکنم.

در سالیان گذشته، درخواست های جنبش دانشجویی برای حضور رییس یا نمایندگان صدا و سیما برای حضور در جمع دانشجویان و انجام بدیهی ترین وظیفه خود و پاسخ به پرسش های آن ها تماما بی نتیجه ماند؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس نقد و اعتراض مردم، در «برهه های ناتمام حساس کنونی»، نمایش تزلزل و ضعف نیست

انعکاس نقد و اعتراض مردم، در «برهه های ناتمام حساس کنونی»، نمایش تزلزل و ضعف نیست