مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-24دانش

اشتغالزایی برای دانشجویان با اجرای طرح دستیار فناوری در قشم


پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم برای اجرای طرح دستیار فناوری، تفاهم نامه همکاری مشترکی با شماری از دانشگاه های فعال در هرمزگان امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمدشریف رنجبر با اعلام این خبر اظهار داشت: پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، تفاهم نامه همکاری مشترک با روسای دانشگاه های هرمزگان، پیام نور و علمی کاربردی بندرعباس، پیام نور مرکز بین الملل قشم و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قشم در راستای اجرای طرح دستیار فناوری امضاء کرد.

به گفته رنجبر، مصوبات و آیین نامه های این طرح از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده است و به مدت 6 ماه از مرداد ماه سال جاری با هدف ایجاد زمینه های مشترک جهت بهره مندی از توانمندی ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان استان در واحدهای فناور،  افزایش اثربخشی و کارایی آموزش برای دانشجویان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان،  تقویت شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی متخصص از جمله مهمترین اهداف این طرح است.

گفتنی است، مخاطبان این طرح دانشجویان هرمزگان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با روزمه معتبر هستند و گواهی پایان دوره دستیاری فناوری به دانشجویان موفق در این طرح اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای دانشجویان با اجرای طرح دستیار فناوری در قشم

اشتغالزایی برای دانشجویان با اجرای طرح دستیار فناوری در قشم