مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-24دانش

اعطای جایزه ملی بنیاد البرز و تجلیل از 2 نخبه دانشگاه صنعتی شریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش معرفی و تقدیر از برندگان جایزه البرز 1401 بمناسبت شصتمین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز، عصر روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی در سالن همایش های هتل ارم برگزار و از نخبگان علمی، - در شصتمین سالگرد تأسیس بنیاد فرهنگی البرز با اعطای جایزه ملی این بنیاد، از عزیز شهرکی و رضا غیور دو دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی شریف تجلیل بعمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش معرفی و تقدیر از برندگان جایزه البرز 1401 بمناسبت شصتمین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز، عصر روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی در سالن همایش های هتل ارم برگزار و از نخبگان علمی، دانشمندان، دانشجویان برتر کشور، طلاب و مخترعان برگزیده تقدیر شد.

در این مراسم در بخش تقدیر از دانشجویان، 43 دانشجو برنده جایزه البرز 1401 شدند؛ که در این میان از دو دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شریف؛ عزیز شهرکی (دکتری مهندسی و علم مواد) و رضا غیور (نانو فناوری) با اعطای جایزه تقدیر بعمل آمد.

بنیاد البرز که از زمره موقوفات مرحوم حسینعلی البرز است با هدف کمک به اشاعه فرهنگ متعالی در کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی در سال 1342 خورشیدی تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه ملی بنیاد البرز و تجلیل از 2 نخبه دانشگاه صنعتی شریف

اعطای جایزه ملی بنیاد البرز و تجلیل از 2 نخبه دانشگاه صنعتی شریف