مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-24اقتصادي

مدیرکل صنایع نساجی وزارت صمت: زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تکمیل شود


مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت حمایت از صنعت نساجی در کشور را از جمله راهکارهای توسعه اقتصادی دانست و بر لزوم تکمیل زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، افسانه محرابی در جریان سفر خود به این استان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با محوریت صنعت نساجی برگزار شد، با اشاره به این که نساجی ها مواد اولیه خود را از پتروشیمی ها تهیه می کنند، اظهار کرد: تامین مواد اولیه، ماشین آلات و تامین نقدینگی سه موضوع مهمی است که می تواند ارتقا و پیشرفت تمامی صنایع به ویِژه صنایع نساجی را رقم بزند.

وی با اشاره به سابقه استان یزد در زمینه صنعت نساجی بیان کرد: در حال حاضر تامین کل زنجیره نساجی در استان یزد انجام می شود.

مدیرکل صنایع نساجی وزارت صمت در ادامه با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره صنعت نساجی در استان یزد، گفت: هر حمایت و همراهی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت لازم باشد، در این راستا انجام خواهد شد.

محرابی تصریح کرد: گلوگاه ما در زمینه نساجی پارچه است و بخشی از آن به طور غیررسمی وارد کشور می شود به همین دلیل لازم است برای زنجیره صنعت نساجی برنامه جامع تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صنایع نساجی وزارت صمت: زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تکمیل شود

مدیرکل صنایع نساجی وزارت صمت: زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تکمیل شود