مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-23اقتصادي

بهسازی آسفالت محور اسالم به خلخال نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است


فرماندار تالش با اشاره به آغاز ترمیم محور پرتردد اسالم - خلخال با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان گفت: برای بهسازی و تثبیت 45 کیلومتر حوزه استحفاظی گیلان در این محور 200 میلیارد تومان اعتبار لازم است که تامین این اعتبار نیازمند همکاری و اعتبارات استانی و ملی می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری امروز در جلسه مشترک مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های گیلان و اردبیل، اعضای شورای تامین و جمعی از مسؤولان شهرستان های خلخال و تالش که با محوریت حل مشکل آسفالت محور اسالم به خلخال در فرمانداری خلخال برگزار شد، از اتخاذ تصمیمات مناسبی جهت ارتقای سطح ایمنی محور ارتباطی پرتردد اسالم - خلخال خبر داد.

  فرماندار تالش با بیان اینکه مرمت و بهسازی وضعیت محور ارتباطی کوهستانی بین استانی، برفگیر و توریستی اسالم به خلخال در دستور کار مسؤولین است، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری لکه گیری، تثبیت، زیرسازی و روکش آسفالت بخش های تخریب شده در این جاده 72 کیلومتری در حوزه استحفاظی هر دو استان انجام خواهد شد.

  وی با اشاره به آغاز ترمیم محور مربوطه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان که با مساعدت استاندار گیلان و همچنین پیگیری های نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، گفت: برای بهسازی و تثبیت 45 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی آسفالت محور اسالم به خلخال نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است

بهسازی آسفالت محور اسالم به خلخال نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است