مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-23فرهنگي

موزه ها گذشته را برای آینده ارمغان می آورند/ آلبوم خانوادگی سینما کجاست


رییس شورای بین المللی موزه ها گفت: موزه، تحلیل گر و جهت دهنده نیست؛ دایرهالمعارفی است که ما را متوجه می کند کجا هستیم و به کجا باید حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست بررسی قدرت موزه سینما بر سینمای ایران با حضور سیدمحمد بهشتی، حبیب احمدزاده، سیداحمد محیط طباطبایی و شادمهر راستین توسط موزه سینمای ایران با همکاری ایکوم (شورای بین المللی موزه ها) عصر روز گذشته در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی- تاریخی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی موزه سینمای ایران، در ابتدای این نشست که شادمهر راستین از سخنرانان مراسم که اجرای آن را هم برعهده داشت، گفت: شعار امسال ایکوم، قدرت موزه است و هر موزه ای نسبت به این شعار برنامه هایی دارد و از موزه سینما برای برگزاری این نشست تشکر می کنم.

در ادامه سید احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم (شورای بین المللی موزه ها) در ابتدای این نشست با بیان اینکه شورای بین المللی تعریف مشخصی دارد، گفت: موزه ها بر اساس فناوری های جدید، تکنولوژی و بهره برداری از آنها در شرایطی قرار گرفته اند که فراگیری بسیار زیادی پیدا کرده اند و با استفاده از این فناوری ها می توانند جمعیت بیشتری از انسان ها را از رده های مختلف به موزه دعوت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ها گذشته را برای آینده ارمغان می آورند/ آلبوم خانوادگی سینما کجاست

موزه ها گذشته را برای آینده ارمغان می آورند/ آلبوم خانوادگی سینما کجاست