مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-23اقتصادي

تأخیر در افزایش حقوق بازنشستگان باعث فشار بیشتر به این قشر می شود


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: تأخیر در تصویب نهایی و ابلاغ افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در شرایط تورمی شدید باعث فشار بیشتر به این قشر می شود.

- داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: تأخیر در تصویب نهایی و ابلاغ افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در شرایط تورمی شدید باعث فشار بیشتر به این قشر می شود.

وی افزود: انتظار می رود هرچه زودتر مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان پس از گذشت دو ماه از سال جاری، ابلاغ و اجرایی شود تا بخشی از دردهای این قشر از جامعه تسکین و نگرانی های آنان کاهش یابد.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه بیان کرد: هرچند این افزایش حقوق و مستمری بخش کوچکی از هزینه های درمان و بیمه تکمیلی، گرانی دارو، مسکن و .

را شامل می شود.

میرزایی با اشاره به این که پس از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان و مدنظر قرار دادن افزایش 25 درصدی همسان سازی حقوق آنان از سوی هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و ارسال آن به هیأت دولت برای تصویب نهایی بیان کرد: هنوز این مصوبه تصویب نشده که باید علت آن مشخص شود.

وی تصریح کرد: اکنون با گذشت دو ماه از سال جدید و افزایش دستمزد جدید و مصوبه شورای عالی کار برای شاغلین تأمین اجتماعی و نیز افزایش حقوق مستمری بگیران کشوری و لشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در افزایش حقوق بازنشستگان باعث فشار بیشتر به این قشر می شود

تأخیر در افزایش حقوق بازنشستگان باعث فشار بیشتر به این قشر می شود