مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-22اقتصادي

1400 تن روغن وارد بازار مازندران شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از زمان شروع طرح اصلاح اقتصادی تاکنون هزار و 400 تن روغن وارد بازار استان شده است.

- ، حسن عنایتی شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان با بیان اینکه رسالت این سازمان با غذا و سفره مردم گره خورده است، افزود: غذا امروزه مقوله مهم در جهان و کشور است و مازندران جزو استان هایی بوده که بخش مهمی از غذای کشور را تأمین می کند.

وی اظهار داشت: از زمان اجرای طرح اصلاح اقتصادی، امروز در حوزه تولید به ثباتی رسیدیم و مردم همکاری خوبی داشتند و استان در آرامش به سر می برد و بازار آرامی دارد.

وی گفت: در مدت شروع طرح توانستیم بخشی از مرغ کشور را تأمین کنیم و روزانه 800 تا هزار تن مرغ کشتار می کنیم زیرا در ماه فروردین 15 میلیون قطعه جوجه ریزی و در اردیبهشت ماه 13 میلیون قطعه جوجه ریزی شده است.

عنایتی افزود: حدود 400 تا 500 تن مرغ کشور و بازار تهران را مازندران تأمین می کند و 11 کارخانه روغن کشی در استان فعال است که بخشی از نیاز کشور را تهیه می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: از زمان شروع طرح تاکنون هزار و 400 تن روغن وارد بازار شد و برنج، شکر، تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی به وفور وجود دارد و کسری نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 تن روغن وارد بازار مازندران شده است

1400 تن روغن وارد بازار مازندران شده است