مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-22سياسي

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها


وزیر بهداشت از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،هشتمین جلسه قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت، با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  بانکی پور رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی و مدیران و معاونین وزارت بهداشت و سایر اعضای این قرارگاه در ستاد وزارتخانه برگزار شد.

بهرام عین اللهی، در این جلسه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی  در خصوص جمعیت  و با بیان اینکه اولین جلسه ستاد ملی جمعیت در حضور رییس جمهور برگزار شد و دستگاههای مختلف گزارش کار خود را ارائه کردند، افزود: در این جلسه مقرر شد تمام وزارتخانه ها قرارگاه جوانی جمعیت را تشکیل دهند.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اجرایی سازی برنامه ها و اقدامات عملی در حوزه جوانی جمعیت، خواستار اقدام نظام رسانه ای کشور به خصوص رسانه ملی در حوزه جمعیت شد.

در ابتدای این جلسه، صابر جباری، رییس اداره جوانی جمعیت و رییس دبیرخانه قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت وزارت بهداشت، گفت: پیام  مقام معظم رهبری که از آن به عنوان حسنه ماندگار یاد می کنند، به این اشاره دارد که در کنار قانون و تدابیر اجرایی که دستگاه های دولتی به آن می پردازند، به دو چیز نیاز داریم، یکی فرهنگسازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها

تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه وزارتخانه ها