مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-21اقتصادي

ثبت نام سهام عدالت آغاز نشده است


مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت گیلان با اشاره به برخی از حواشی اخیر پیرامون آغاز دوره جدید ثبت نام سهام عدالت برای جا ماندگان گفت: ثبت نام برای متقاضیان جدید آغاز نشده و منتظر اعلام فراخوان هستیم.

- ابراهیم قنبرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه زمان شروع ثبت نام جدید سهام عدالت فراخوان می شود، اظهار کرد: ثبت نام برای متقاضیان جدید دریافت سهام عدالت در خرداد ماه آغاز می شود و این مهم یقینا از طریق رسانه ها به اطلاع عموم می رسد.

  وی با تاکید به اینکه انجام هر گونه ثبت نام جدید برای متقاضیان فاقد وجاهت قانونی است، گفت: متاسفانه برخی از دفاتر خدمات ارتباطی با بیان این مطلب قصد سودجویی و دریافت هزینه ثبت نام از متقاضیان را دارند، اما در نهایت نسبت به ثبت نام سجام اقدام می کنند که این موضوع فاقد وجاهت قانونی است.

  مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت گیلان با اشاره به وضعیت افراد جدید مشمول سهام عدالت بیان کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و همچنین آن دسته از افرادی که در مراحل پیشین نسبت به ثبت نام سهام عدالت اقدام کردند، اما هنوز موفق به دریافت برگه سهام نشده اند در اولویت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سهام عدالت آغاز نشده است

ثبت نام سهام عدالت آغاز نشده است