مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-21سياسي

تشریح جزییات ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر قهرمان با عنوان شهر آسمانی با حضور مجدالدین معلمی دبیر این رویداد، - مجدالدین معلمی جزییات برنامه شهر آسمانی و برنامه های جنبی سالگرد آزادسازی خرمشهر را تبین و تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر قهرمان با عنوان شهر آسمانی با حضور مجدالدین معلمی دبیر این رویداد، شنبه صبح 31 اردیبهشت ماه در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

مجدالدین معلمی دبیر رویداد و معاون هنری حوزه هنری در ابتدا با گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و تاکید بر لزوم پرداختن ویژه به این واقعه، گفت: به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی هرمشهر، سعی کردیم در همه عرصه های هنری هنرمندان را درگیر تولید اثر برای خرمشهر کنیم.

البته این گلایه را نیز دارم که چهلمین سالروز فتح خرمشهر اتفاق غیرقابل پیش بینی نبود و ارگان ها و مراکز می توانستند این موضوع را به صورتی شایسته تر توجه کنند.

وی در ادامه برنامه های رویداد شهر آسمانی را برشمرد و توضیح داد: فعالیت های این رویداد را به چند دسته تقسیم کردیم؛ برخی ویژه مردم خرمشهر و در شهر خرمشهر برگزار می شوند و برخی متوجه فاتحان و رزمندگانی است که در فتح خرمشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر

تشریح جزییات ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر