مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-20سياسي

لزوم افزایش نظارت و کنترل بازار/ تشویق فرزندآوری مد نظر باشد


مردم به اندازه نیاز خرید کنند و مسوولان نیز نظارت و کنترل دقیق و مقتدرانه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از خرم آباد، حجت الاسلام شمسی فر در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه تنها کسی نزد خداوند، عزیز و گرامی است که تقوا دارد، اضافه کرد: اولیای خدا در میان مردم پنهان هستند و اگر انسان فکر کند از دیگران برتر است اولین قدم انحراف توسط شیطان شروع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گناه و معصیت، خواری، ذلت و هلاکت در اثر دوری از خدا و اولیای او است، افزود: اگر می خواهید همنشین اولیا شوید راهی جز تقوا وجود ندارد.

حجت السلام شمسی فر به روز ملی جمعیت اشاره کرد و گفت: موضوع پیری جمعیت از حساسیت بالایی برخوردار بوده و به یک بحران تبدیل شده که دشمنان خیلی به آن امید بسته اند.

یک کارشناس غربی می گفت تا 25 سال آینده ایران نیروی جوان و کار ندارد و سن جمعیت بالا می رود که در اثر آن بیمه ها نیز ورشکست می شوند.

خطیب نماز جمعه این هفته خرم آباد با یادآوری اینکه بحث جمعیت مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ادامه داد: مسوولان باید به وعده هایی که داده اند سریع تر عمل کنند؛ اگر می خواهیم جوانان به فرزند آوری روی بیاورند باید آنان را با عملیاتی کردن وعده ها تشویق و حتی بیش تر هم کار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش نظارت و کنترل بازار/ تشویق فرزندآوری مد نظر باشد

لزوم افزایش نظارت و کنترل بازار/ تشویق فرزندآوری مد نظر باشد