مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-20ورزشي

ورود پارلمان کانادا به بازی با ایران و درخواست برای لغو مسابقه


بحث برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کانادا واکنش های زیادی را به دنبال داشته و حتی پای نمایندگان پارلمان کانادا را به این ماجرا باز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون فوتبال ایران بعد از چند هفته مذاکره و رایزنی سرانجام موفق شد نخستین بازی دوستانه برای تیم ملی ایران را در راه آماده سازی جام جهانی 2022 قطر مقابل کانادا فراهم کند.

این مسابقه قرار است بامداد روز 16 خرداد (به وقت تهران) در شهر ونکوور برگزار بشود.

ورود پارلمان کانادا به بازی دوستانه با ایران از زمان اعلام هماهنگی این مسابقه و تقابل ایران و کانادا، واکنش های زیادی در هر دو کشور شکل گرفت.

فدراسیون ایران این مسابقه را با هدف شبیه سازی دیدار با آمریکا در جام جهانی برای تیم ملی تدارک دید اما به دنبال آن، مباحث سیاسی برگزاری مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد.

این موضوع حتی تا جایی پیش رفته است که بعضی از گمانه زنی ها حاکی از احتمال لغو این دیدار است بخصوص حالا که پارلمان کانادا هم به دیدار تدارکاتی دو تیم ورود کرده است.

متیو جیمز آرتور جنروکس یکی از نمایندگان پارلمان کانادا اخیراً با ارائه یک سخنرانی در این پارلمان، اظهار امیدواری کرد که دولت کانادا برگزاری بازی دوستانه با ایران را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پارلمان کانادا به بازی با ایران و درخواست برای لغو مسابقه

ورود پارلمان کانادا به بازی با ایران و درخواست برای لغو مسابقه