مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-20سياسي

سیاست های اقتصادی دولت باید برای مردم تبیین شود


ممکن است برخی نگرانی ها در مورد هدفمندسازی یارانه ها میان مردم وجود داشته باشد که ضروری است کارشناسان اقتصادی دولت در جهت تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

- اصلاندوز-امام جمعه اصلاندوز گفت: ممکن است برخی نگرانی ها در مورد هدفمندسازی یارانه ها میان مردم وجود داشته باشد که ضروری است کارشناسان اقتصادی دولت در جهت تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با تشریح اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه مذاکرات اظهار کرد: با توجه به اینکه کشورمان در حال مذاکره می باشد دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند از تمامی حربه ها برای بهره برداری در میز مذاکرات بهره ببرند حتی به مسائل داخلی ما نیز واکنش نشان می دهند حدوداً دو هفته از آغاز سیاست های اقتصادی دولت می گذرد طبیعی است هنوز کم و کیف قضیه به خوبی برای مردم جا نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اقتصادی اخیر دولت باید تبیین شود، افزود: ممکن است برخی نگرانی ها میان مردم و حتی شاید بعضاً برخی اعتراض ها و انتقادها نیز وجود داشته باشد که ضروری است کارشناسان اقتصادی دولت در جهت تنویر افکار عمومی اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های اقتصادی دولت باید برای مردم تبیین شود

سیاست های اقتصادی دولت باید برای مردم تبیین شود