مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-20اقتصادي

آخرین وضعیت تونل اسپژ/ پروژه ظرف 2 سال تکمیل می شود


پروژه تونل اسپژ به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و به منظور افزایش ایمنی محور همچنین کاهش طول مسیر ارتباطی دو شهرستان سال 94 در دستور کار قرارگرفت و طبق برنامه زمان بندی قراربود تنها پروژه ملی شهرستان سلسله ظرف 36 ماه به بهره برداری برسد اما با گذشت حدود 7 سال تاکنون تکمیل نشده است.

- خبرگزاری فارس لرستان؛ تونل اسپژ یکی از مطالبات جدی مردم سلسله است که با بهره برداری از آن علاوه بر اینکه طول محور الشتر به بروجرد 70 تا 80 کیلومتر کاهش پیدا می کند، مسیر غرب کشور به مرکز ایران نیز 100 کیلومتر کاهش پیدا می کند.

با وجود گذشت حدود 7 سال اما پروژه تونل اسپژ به سرانجامی نرسیده است، این در حالی است که تکمیل پروژه جزو مطالبات جدی مردم سلسله است.

کارشناسان معتقد هستند: با بهره برداری از تونل اسپژ شاهد توسعه شهرستان از نظر حمل و نقل همچنین خارج شدن الشتر از بن بست خواهیم بود.

مسوولان وقت علت تعطیلی و تاخیر در اجرای پروژه را نبود ردیف اعتباری عنوان می کردند، سال 99 با پیگیری های انجام شده پروژه جزو طرح های ملی تعریف شد اما با این حال هم پروژه همچنان بلا تکلیف است.

چند وقت پیش مطلع شدیم که عملیات اجرایی پروژه از سر گرفته شده، به همین بهانه با معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت و گویی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تونل اسپژ/ پروژه ظرف 2 سال تکمیل می شود

آخرین وضعیت تونل اسپژ/ پروژه ظرف 2 سال تکمیل می شود