مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-20اقتصادي

ساماندهی 76 کیلومتر از رودخانه زاینده رود


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: تاکنون بیش از 76 کیلومتر از رودخانه زاینده رود ساماندهی شده است.

- از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، حسن ساسانی اظهار داشت: علاوه بر ساماندهی 76 کیلومتری تا این مرحله، جاده ساحلی به طول 43 کیلومتر احداث شده است.

وی با اشاره به قرارداد جدید ساماندهی رودخانه، افزود: برغم چالش ها و گرفتاری های اعتباری و مشکلات اجتماعی از انتهای سال 1400 با کمک همه همکاران در بخش های مختلف و نیز اعضا هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای اصفهان، تأمین اعتبار قسمت اول از پروژه در منطقه غرب اصفهان محقق و قرارداد پیمانکار ابلاغ و پیمانکارفعالیت های خود را شروع کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان بابیان اینکه شناسایی تصرفات و آزادسازی و ساماندهی نیازمند انجام مجموعه فعالیت های در بخش های مختلف شرکت و بیرون از آن بوده است، گفت: در این مرحله گروه های پیمانکار، مشاور و ناظران شرکت در حال دادن اخطارهای قانونی به متخلفان بوده و در حال طی فرآیند مستندسازی مدارک جهت ساماندهی رودخانه هستند.

ساسانی بابیان اینکه رسالت ما ساماندهی رودخانه زاینده رود است، گفت: از ابتدای سال 1393 از اراضی سمت تالاب گاوخونی به سمت بالادست عملیات ساماندهی و همچنین آزادسازی ادامه داشته و اکنون به محدوده سد نکو آباد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 76 کیلومتر از رودخانه زاینده رود

ساماندهی 76 کیلومتر از رودخانه زاینده رود