مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-18فرهنگي

بررسی ساخت سینما در تویسرکان و نهاوند/ فیلم سینمایی سردارهمدانی در حال ساخت است


رییس سازمان امور سینمایی کشور با بیان اینکه ساخت سینما در تویسرکان و نهاوند پس از بررسی، پیگیری می شود گفت: فیلم سینمایی سردارهمدانی در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد خزاعی ظهر امروز در نشست با هنرمندان و سینماگران استان همدان اظهار کرد: بر اساس سیاست های ابلاغ شده سه محور عدالت محوری، قانون گرایی و استانداردسازی را در دستور کار دارد و همه ارگان ها و موسسات بر اساس این محورها فعالیت های خود را تدوین می کنند.

وی با بیان اینکه از یکصد قرن پیش در همدان سینما بوده و همین باعث شده همدان با سایر استان ها متفاوت باشد گفت: همدان به لحاظ تاریخ و تمدن و فرهنگ و هنر افتخاراتی دارد و به لحاظ ایثارگری در دفاع مقدس نیز جزو شهرهای برجسته است.

رییس سازمان امور سینمایی کشور عنوان کرد: سازمان سینمایی در سال 1401 نگاه ویژه ای باید به شهرستان ها داشته باشد که این شعار نیست و باید محقق شود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی که چهارشنبه هر هفته به هر استان داریم نمایشی نیست افزود: در سفرهای استانی به دنبال راهکارهایی هستیم که اهداف و خواسته های هنرمندان محقق شود که همدان اولین استان است.

خزاعی یکی از شاخصه های دولت انقلابی را کار کردن جهادی دانست گفت: جهادی کار کردن وظیفه ماست؛ در دوره های گذشته دیدار با سینماگران اندک بود ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ساخت سینما در تویسرکان و نهاوند/ فیلم سینمایی سردارهمدانی در حال ساخت است

بررسی ساخت سینما در تویسرکان و نهاوند/ فیلم سینمایی سردارهمدانی در حال ساخت است