مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-17دانش

پیام وزیر علوم برای افتتاح کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران از امروز به مدت 3 روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور محققان، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاحیه سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران در در دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران از امروز به مدت 3 روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور محققان، اساتید و اندیشمندان در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این کنفرانس با حضور قدسی پور رییس دانشگاه برگزار شد.

محمد زلفی گل با ارسال پیامی، این کنفرانس را افتتاح کرد: متن پیام وزیرعلوم برای افتتاحیه سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد به شرح زیر است؛ مفتخرم که این کنفرانس را در سال 70 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح کردیم؛ این کنفرانس طی سه دهه محل تبادل اطلاعات بین اساتید، اندیشمندان، محققان، صنعتگران و دانشجویان مهندسی برق بوده است.

امروز نقش کلیدی مهندسی برق در توسعه زیرساخت انرژی مخابراتی و صنایع دفاعی کشور شکل گیری شرکت های دانش بنیان و همچنین تامین نیروی متخصص برای آموزش تحقیقات و صنعت بر همگان آشکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر علوم برای افتتاح کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران

پیام وزیر علوم برای افتتاح کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران