مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-17سياسي

هدف ستاد فرمان امام(ره) تقویت سرمایه اجتماعی نظام است


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: ستاد فرمان امام(ره) در تلاش است تا با فعالیت های اجتماعی سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهد.

- ، علی عسگری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس، با تاکید بر اینکه توجه به افرادی که توانمندی آن ها کمتر است بیشتر شود، اظهار داشت: در حوادث و رویدادهای مختلف شاهد حضور اقشار بسیجی، سپاهی هستیم که در میدان حضور دارند و به افراد آسیب دیده کمک رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در ستاد اجرایی 2 وظیفه اصلی برای خود متصور میدانیم که یک وظیفه کمک به نظام در حل چالش های کشور است، به عنوان مثال در حال حاضر تنش آبی در کشور وجود دارد که بایستی در این راستا به دولت کمک کنیم، افزود: وظیفه دیگر کمک به رفع محرومیت زدایی است؛ لذا موضوع توانمندسازی اشتغال محرومان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

عسگری ادامه داد: در حوزه معاونت اجتماعی تقسیم کاری داریم که حوزه زیرساختی، توانمندسازی و اشتغال را بنیاد برکت؛ حوزه کمک به محرومان (توزیع جهیزیه، بسته های معیشتی و کمک در حوادث و بحران ها) را بنیاد احسان و موضوع سلامت و جمعیت را بنیاد 15 خرداد برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ستاد فرمان امام(ره) تقویت سرمایه اجتماعی نظام است

هدف ستاد فرمان امام(ره) تقویت سرمایه اجتماعی نظام است